Click MeClick MeClick Me

wtorek, 9 kwietnia 2013

Na konkurs u K.A.T.I.E.


3 komentarze:

  1. Omg kobieto masz talent *.* wprawdzie nie tak ładnie jak katie ale to jest poziom zaawansowany :-) za ile robisz nagłówki? Fajnie gdyby za nic albo przynajmniej za sm bo bym zamówiła

    OdpowiedzUsuń
  2. Yeeey dzięki, jakims fartem mi sie udalo :] hahhah ja i poziom zaawansowany, co ty.. włosy mi wyszły koszmarnie... jeszcze wiele sie musze nauczyc... na razie dopiero zaczynam i wole się skupić na ćwiczeniu umiejętnosci.. jesli chcesz to moge sprobowac zrobic dla Cb naglowek, jak masz na niego jakiś pomysł albo poze to napisz :D na razie za darmo, bo umiejetnosci raczej mam mierne (gdzie ja sie moge porownywac z k.a.t.i.e. :o ) a jak ci sie nie spodoba to nie musisz go wcale brać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też chciałbym zamówić nagłówek ;) Skoro za darmo, ale naprawdę masz talent. Jak wygrasz to się nie zdziwię . A co do pomysłu na grafikę to na pewno coś wiosennego. Zbliżonego do mojego aktualnego nagłówka na blogu stardoll-owe-elle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie cenny ♥