Click MeClick MeClick Me

poniedziałek, 1 lipca 2013

Tradycyjnie licytacja od 0sd ;)

Niestety ta praca nie dostała się do ankiety na letni nagłówek dla stardoll-i-my, dlatego wystawiam ją na licytację. Zaczynamy tradycyjnie od 0sd. Mam nadzieję, że nie odstraszy was ciemne tło, na tym właśnie polega urok tej grafiki, jak to określiła Kawa007 "LAS VEGAS NAJT" XD. Na upartego jednak mogę zmienić tło, ale ostrzegam ;], że wtedy grafika dużo straci na klimacie. Mam nadzieję, że znajdą się jacyś chętni. Xoxo.


23 komentarze:

  1. A mógłby być na białym/przezroczystym tle? :D
    20 sd

    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna praca, plisy na piersiach świetnie dopracowane. Z ciekawości - ile mniej więcej Ci to zajęło? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Zrobiłam go w przeciągu dwóch dni, myślę, że tak około 7 godzin mi na tym zleciało.

      Usuń
  3. 32sd
    Rosahanaha

    OdpowiedzUsuń
  4. 51sd
    Rosahanaha

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie cenny ♥