Click MeClick MeClick Me

czwartek, 22 sierpnia 2013

Szkic + trochę info

Trochę sobie zaczęłam szkicować ostatnimi czasy.
W sumie blog jest o grafice, nie wiem czy powinnam tutaj wrzucać swoje prace.. co myślicie?
Na początku wszystko pięknie, ładnie, ale teraz kiedy patrzę na ten rysunek, to nic mi się w nim nie podoba.
Oczy wyszły krzywo i nie podoba mi się nierówny kształt twarzy, ołówek był jakiś twardy i przez to nie ma kontrastu, a białe pasemko na włosach dziwnie wygląda ;/
No trudno już.. :P


Teraz trochę lepszych wieści - powolnym krokiem blog dobija do 10 tys. wyświetleń i z tej okazji  zamierzam zorganizować małą loterię z nagłówkami ;) Tak więc wyczekujcie ;)

18 komentarzy:

  1. Świetne ;o Gdybym ja tak rysowała to po prostu byłabym przeszczęśliwa ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziwne ty i Kawa macie bardzo podobne rysunki ... ;p znacie się w realu i ta sama osoba wam pozowała czy co ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaak, zrobiłyśmy sobie taki mały konkursik XD poza jest ta sama, ale twarze wyszły zupełnie inne ;D

      Usuń
    2. Aaaa.... a czyja to fota? z netu czy kogoś znajomego ;D

      Usuń
    3. wyszperana w google, nie pamiętam już czyja XD ale jak znajdę, to wrzucę

      Usuń
  3. Mam pytanie ty i Kawa jesteście rodziną? kuzynki, siostry?

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne ;) A poza tym Anonim jest wścibski !

    OdpowiedzUsuń

  5. Bardziej podoba mi sie twoja praca niż Kawy (bez urazy)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow :o
    Masz bardzo wielki talent!¡!¡!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio prawie codziennie rysuję, ale tak nie potrafię ;o

    OdpowiedzUsuń
  8. Rysunek jest piękny, jedynie oczy można byłoby poprawić. Mi się bardzo podoba :) Też rysuję, ale nie portafię narysować człowieka tak realistycznie :))

    superstar7722

    OdpowiedzUsuń
  9. suuper, masz talent naprawde! A jak loteria to od razu mam byc zgłoszona! super blog i grafika! Polece przyjaciołom i wejde co dzień miagiu

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogę spytać ile masz lat ?
    Tak przeglądam twojego bloga i tylko co chwila " o ja pierdole " xD
    Świetne Grafiki i rysunek też śliczny *.*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie cenny ♥