Click MeClick MeClick Me

środa, 4 września 2013

Nic ciekawego, czyli but.

Dzisiaj naszła mnie ochota, żeby zrobić buta 0_0 But nie byle jaki, bo z kolekcji Chanel,
został zrobiony dla jakiegoś francuskiego stardollowego magazynu. Mam nadzieję, że jego
właścicielka nie wydłubie mi oczów jeżeli tutaj go znajdzie :')

Nie mogę uwierzyć, że wakacje zleciały tak szybko :C Już niedługo znów zacznie się cały ten wir
zadań, wypracowań, sprawdzianów, kartkówek itp. o ile dla niektórych już się nie zaczął.. 
Niestety jak większość z was, mam mniej wolnego czasu (głównie na tworzenie nowych grafik), posty także będą pojawiały się rzadziej.



Wystarczy kliknąć, aby powiększyć.

Co myślicie o buciku? Znośny?

4 komentarze:

  1. I w końcu nie ogarniam skąd masz tego buta. Może to przez matmę bo już nawet nie pamiętam ile zadań rozwiązałam przed chwilką. But mnie jakoś nie powala ale zaraz wytłuszczę krok po kroczku czemu (dzisiaj nam jedna dziewczyna przeczytała na polskim swoje wypracowanie o obrazie i nagle wyskoczyła z tekstem "kobiety Rubensa były tłuste" dalej nie wstaję z podłogi). Pierwszym podstawowym błędem jaki tu posadziłaś mi jest dla mnie dziwaczne zakończenie buta tam, gdzie wkłada się nóżkę. Mamy cały czas materiał na tyle gruby, że się rozdwaja (ew. jest to słaba tasiemka) i nagle w połowie stop i zaraz potem znowu się zaczyna. Nosz nie ogarniam. Po drugie i najważniejsze but jest cholewnie mały. No jeżu jak ja mam tu dostrzec szczegóły czy coś? ;c Podoba mi się przednia lustrzana obudowa na przodzie buta, jest dobrze wycieniowana ale tego nie powiedziałabym już o obudowie koturna (czy jak się to cholewstwo zywa) jest ono zrobione płasko, powinnaś nieco przyciemnić za pomocą np. gradientu boki bo bo ja widzę po górze, że to jest okrągłe a cieniowanie niżej już tego nie sugeruje. Bardzo mi się podoba cieniowanie przy pięcie. Majstersztyk światłocienia, obróżka na kostkę też jest git majonezik. I znowu komentuję zamiast robić wypracowania, nosz kurczę. Lecę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zauważyłam, że jestem przemęczona i tak w części zdania brakuje tekstu bo napisałam go chyba tylko w mózgu. " Mamy cały czas materiał na tyle gruby, że się rozdwaja (ew. jest to słaba tasiemka) i nagle w połowie stop on znika i zaraz potem znowu się zaczyna". Co do małości chodzi mi o to, że 352 na 388 to strasznie mały rozmiar jest. :c Dziękuję i lecę. Teraz ostatecznie. ;p

      Usuń
    2. Wow, dziękuję za kolejne wypracowanie na temat mojej pracy ;0 Z tą tasiemką, czy sama nie wiem co to jest, to też nie ogarniam ;D sugerowałam się tutaj zdjęciem, które niestety miało słabą jakość, też zastanawiałam się nad tym jak to możliwe, że w środku brakuje tej tasiemki, ale w końcu uznałam że pewnie się zawinęła do wnętrza buta ;3 zdjęcie miało strasznie mały rozmiar i było niewyraźne, powiększyłam je, ale mimo tego jak widzisz jest małe ;C rozmiar dopasowałam do strony w magazynie, to nie miała być jakaś ultra szczegółowa grafika, tylko taki tam zwykły but :D nic specjalnego :D ale dziękuję za cenne rady, fucktycznie z tym płaskim obcasem to masz rację ;)

      Usuń
    3. hahah też pamiętam jak mieliśmy kiedyś lekcję na plastyce o Rubensie XD ale hejty leciały.. nauczycielka kazała nam mówić "puszyste"

      albo przypomniało mi się jak mieliśmy jakieś tam powtórzenie, trzeba było odgadnąć, czy obraz jest Rubensa czy Rembrandta, podchodzi taki ziomuś lekko niewyspany, babka z plastyki pyta: "Rembrandt czy Rubens?", typuś się gapi, myśli, myśli, analizuje i w końcu: "Giovanni" z takim przekonaniem XD cała klasa padła

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie cenny ♥