Click MeClick MeClick Me

piątek, 15 listopada 2013

Zapo

Swego czasu zgodziłam się na "wygraficzenie" całego zespołu BVB, nad czym właśnie zaczęłam pracować. Nie żebym była ich jakąś wielką fanką, ale przyznam, że muzycznie to bliskie mi klimaty. Na razie mam zrobionego Andy'ego do pasa, z czasem postaram się dodawać kolejne postacie.

Wystarczy kliknąć, aby powiększyć ;-;

Trochę się napracowałam przy tatuażu, ale w porównaniu z tym co mnie jeszcze czeka, to i tak niedużo.
Szalik zostanie "jednowarstowy", bo już kombinowałam z jasnymi cieniami i bez nich jest lepiej.
Co sądzicie o grafice? Co jest do poprawki?
Czekam na wasze opinie.

17 komentarzy:

  1. Fajna grafika, widać każdy detal w tatuażu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. no wiem wiem ;D ej, ale weź Andy'emu zrób niebieskie oczy nooo ;D toż jego oczy to jego atut :D

      Usuń
  3. Podziwiam, za ten tatuaż. Kiedyś robiłam kreska po kresce wózek sklepowy, wiem, jakie to bywa męczące. Widzę, że też wypracowujesz swój charakterystyczny styl. Naprawdę udana grafika, czekam na całość :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię ;D cieszę się, że ktoś docenił włożony w pracę trud :)

      Usuń
  4. BOŻE TO JEST CUDOWNE, ŚWIETNIE, NIE WIEM CO POWIEDZIEĆ, JESTEM WIELKĄ FANKĄ BVB, AŻ NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ JAK SKOŃCZYSZ MATKO *O* I MAM PYTANIE - MOGĘ USTAWIĆ TO NA TAPETĘ NA SWOIM PULPICIE? *W*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :D jeszcze trochę trzeba będzie poczekać XD pewnie, że możesz, będzie mi bardzo miło ^.^

      Usuń
  5. Pięknee <3
    Czekam na cały zespół O_O

    OdpowiedzUsuń
  6. Nieebieskie oczy zrób xd a tak to świetny xd i czekam na całe Bvb xd

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie cenny ♥