Click MeClick MeClick Me

wtorek, 25 lutego 2014

Licytacja.

Sorry, że po raz kolejny męczę tą grafiką. Niestety zamawiająca bez powodu rozmyśliła się o czym nawet nie raczyła poinformować... Dłużej już czekać nie zamierzam. Szczyt nieodpowiedzialności. Szkoda, że tak wiele czasu i pracy zmarnowałam przy tej pracy.. tym bardziej wiedząc, że to dość specyficzna grafika i ciężko będzie ją sprzedać w razie problemów. No cóż.. nie pozostaje mi nic innego jak licytacja.


CW: 50sd
MP: 10sd
KT: -

+ Kilka zmian dotyczących zamówień:
- na grafice (w wyjątkowych przypadkach) mogą się znajdować max. dwie osoby, przy czym trzeba zapłacić z góry za połowę pracy
- chcesz zamówić grafikę, a nie masz na nią jeszcze stradollarów?
nie wiesz, czy będziesz w stanie zapłacić?
W takim razie polecam filmik pod spodem..


8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. a szkoda gadać... jest na czarnej liście już ;PP

      Usuń
  2. Kocham tą panią obsługującą! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Grafika cudowna, ale mam bloga tylko dla siebie więc nie ma sensu kupować jej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała praca, licytowałabym, ale nie mam ani sd, ani bloga, który potrzebuje nagłówka :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna grafika!!! Mogłabym licytować gdybym miała bloga itp... BvB <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli bierzesz udział w konkursach na nagłówki, to zapraszam ;)
    http://zaciekawieni.blogspot.com/2014/03/konkurs-na-nagowek.html

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie cenny ♥