Click MeClick MeClick Me

poniedziałek, 14 lipca 2014

Reaktywacja

Jak widać na blogu zawitał nowy wygląd. Kawałek grafiki, który na nim widnieje jest pozostałością po przyszłym, niedoszłym nagłówku, który miałam już praktycznie skończony i który niestety straciłam wraz z całą resztą danych, kurdę mać.
Czarne motyle średnio pasują, ale tutaj mają znaczenie symboliczne i oznaczają nowy początek (xD)
Jakby ktoś szukał ciekawej książki to polecam "Marina" Carlos'a Ruiz Zafon'a. Tajemnicza, wciągająca opowieść - właśnie od niej pożyczyłam sobie ten motyw z motylem.
Po wymianie dysku twardego nowy laptop jest już naprawiony, a nowy program ściągnięty i gotowy do użycia....

...a w tym czasie zdążyłam już dostać nowe zamówienie i je wykonać. Tym razem dla bloga modowego Fresh is Yummy. Co sądzicie?

+ kolejka jest chwilowo otwarta i mogę przyjąć jakieś ciekawe zamówienie.

5 komentarzy:

  1. Nie wiem czemu, ale jak pierwszy raz zobaczyłam tą grafikę, to od razu postać skojarzyła mi się z Bimberem (chociaż wiem, że to nie on). Co do grafiki. Podobają mi się włosy. Najbardziej z nich cienie na rudawych (?) włosach. Fioletowa część trochę mniej mi się podoba (przez małą ilość cieni), ale ogólnie jest ok. Z ubioru to bardzo podoba mi się bluza. Lubię ten kolor, a cieniowanie jest bardzo ładne. Wykonanie zamka według mnie jest bardzo dobre. Co do koszulki to ogólnie podoba mi się. Wzór widać, że był bardzo pracochłonny. Spodnie są ok. Co do ciała to nie podoba mi się. Dłonie są trochę dziwnie wycieniowane. Mówię głównie o palcach. Nie do końca przekonują mnie cienie na twarzy. Są rozmieszczone w nietypowy sposób. Szczególnie na czole i przy oczach. Akcesoria podobają mi się. Najbardziej okulary.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za opinię, cienie na twarzy są faktycznie trochę inne, głównie ze względu na zdjęcie musiałam je trochę zmienić c;

      Usuń
  2. Mmmm, motylki <3 Jestem molem książkowym i jeśli mówisz, że książka jest dobra, to już się ściąga :) Nie za bardzo podoba mi się ubranie pana z nagłówka, ale to już nie twoja wina, bo pewnie dostałaś taką pozę. Wszystko narysowana jak zwykle bez zarzutu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cieszę się, bo książka moim zdaniem na prawdę jest bardzo ciekawa i warta uwagi :) Tak, pozę już miałam z odgórnie wybraną ;P i dzięki za opinię.

      Usuń
  3. Co byś powiedziała na zrobienie mi grafiki z mojego zdjęcia (tak jak powyżej w notce)? :)
    Byłabym bardzo wdzięczna!
    Szczegóły napisz mi na: elobiczys@spoko.pl


    SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie cenny ♥