Click MeClick MeClick Me

czwartek, 16 października 2014

Pory roku - grafika na SiM

Jakiś czas temu skończyłam już grafiki do magazynu i miałam czas zabrać się za kolejną pracę ;) Było to zamówienie na nagłówek na pewien blog, ale zauważyłam, że jest konkurs na SiM i ostatecznie postanowiłam spróbować swoich sił i zgłosić grafikę do konkursu.

Trochę inaczej potraktowałam temat i zamiast uniwersalnej tematyki, zrobiłam 3 osobne wersje na 3 pory roku, żeby nie było zbyt monotonnie i żeby nie trzeba było zamawiać kolejnej pracy na kolejną porę roku.




Chyba zimowa wersja spodobała mi się najbardziej, zaraz potem jesień i wiosna, a Wy jak myślicie? Co do technicznej strony, to myślę, że najlepiej wyszedł płaszczyk. Może tego nie widać, ale był cieniowany masą kolorów. No i ogólnie lubię takie radosne klimaty xD
Cieszę się, że pojawił się taki konkurs, ciekawa jestem innych prac i życzę nam wszystkim powodzenia.
Co sądzicie o tej pracy?

6 komentarzy:

  1. Grafiki na prawdę super! Najbardziej podoba mi się zima, najmniej jesień. Ogólnie wszystko jest super wykonane, włosy, twarz, ale płaszczyk.. miazga! Świetnie wygląda, realistycznie, podejrzewam, że bardzo dużo czasu poświęciłaś na jego narysowanie.. podziwiam, podziwiam, podziwiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje zdanie już znasz, ale wypowiem się też tutaj, na blogu ;)
    Pięknie wycieniowana cała postać, piękny płaszczyk, wygląda realistycznie, serio, najlepiej wyszedł ten płaszczyk jednak inne elementy też są genialne! Nie ma tu złych elementów przy postaci. Jeżeli chodzi o te pory roku, masz rację, najlepiej wygląda zima, nie pasuje mi coś z jesienią, ponieważ jest tam mało elementów na tle etc. Wiosna, mimo iż pięknie tło wygląda oddzielnie, to z postacią mi się jakoś nie komponuje, lecz kolejność według mnie byłaby taka: zima, wiosna, jesień ;) Jeszcze raz powiem że wszystko piękne! Zazdroszczę talentu :* Pamiętaj że jutro ruszamy z.. (hehe, wiesz o co chodzi).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za opinię, tło dla jesieni chciałam zrobić bardziej w stylu "wektorowym" ;P W sumie podoba mi się, że nie jest tam za dużo elementów, bo postać ma tu grać pierwsze skrzypce. Zimowa wersja jest najlepsza, bo czerwony ładnie kontrastuje z bielą i niebieskim, a ciężko by było zastosować tą zasadę do każdej pory roku i dać wszędzie niebieskie tło, żeby pasowało do płaszcza.

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba Twoja grafika. Jak dla mnie to na tę chwile masz ogromną szanse na wygraną. Płaszczyk faktycznie jest bardzo śliczny. Poprę przedmównika - bardzo realistyczny :) Coś mi nie pasuje w cieniowaniu sweterka, ale i tak wygląda ładnie. Szczerze, to mi najbardziej podobają się włosy. Zwłaszcza górę cieniowanie, szczególnie jasne cienie. Ogólnie najlepszą wersją jest zimowa, ale mam wrażenie, że samo tło jest zapisane w jpg? Bo jest lekko rozpikselowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, niemniej życzę powodzenia tobie i bratu :D Sweterek oryginalnie prawie nie miał cieni musiałam wymyślać, także całkiem możliwe, że coś się nie do końca tam zgadza, dobrze że to tylko niewielki element w całej pracy :D Wszystkie grafiki są zapisane w png, nie wiem czemu zimowe tło się leciutko rozmazało, ale dzięki za zwrócenie na to uwagi, poprawię to ;)

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie cenny ♥