Click MeClick MeClick Me

sobota, 14 września 2013

Licytacja

*Przypominam o nadal aktualnej loterii na nagłówki w poście poniżej ;) Wyniki ukażą się 20 września.*

A więccc... swego czasu przyjęłam zamówienie na bloga z licytacjami, niestety podczas wykonywania grafiki zamawiająca rozmyśliła się.. Miałam zrobioną już sporą część i szkoda mi było to tak zostawiać. Postanowiłam dokończyć tą grafikę i wystawić na licytację. Efekt możecie sami ocenić poniżej. Zaczynamy od 0sd. Sprzedam w momencie, kiedy cena mnie zadowoli.



17 komentarzy:

  1. Świetna jest, niestety nie mam bloga o podobnej tematyce, a na mojego niestety nie pasuje ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za opinię, tak właśnie przewidywałam, że nie będzie zbyt wielu nabywców ;/ niestety grafika jest dość specyficzna i najlepiej nadawałaby się na blog z licytacjami lub blog "zakupowy" cokolwiek miałoby to znaczyć ;) mam nadzieję, że znajdzie się ktoś chętny c;

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba, ale niestety też nie zbyt pasuje do mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. Dam 0 sd bo na starcik. Oczywiście nie mam bloga czy coś. Po prostu chcę złożyć 1 ofertę XD

    OdpowiedzUsuń
  4. mam takie pytanie :)
    czy byłaby możliwość zamówienia nagłówka na jesień do 50 sd ? lub 60 ?
    na bloga part-of-stardoll

    OdpowiedzUsuń
  5. Dam 5 sd a co tam jak mnie nikt nie przebije to będę ucieszona:)
    asklas11
    stardoll-naszym-drugim-domem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. 50 sd. My Blog is called Enjoy Stardoll
    enjoystardollbyrei.blogspot.com
    my doll name Rei1981

    OdpowiedzUsuń
  7. zapraszam na bloga part-of-stardoll
    odbywa się tam konkurs na nagłówek

    OdpowiedzUsuń
  8. http://drugastronastardoll.blogspot.com/ Zapraszam 1 nadal mozna wygrać 50sm ! mini konkursy, itd. TRuskawkaPati

    OdpowiedzUsuń
  9. 80 sd.
    unapologettic.blogspot.com
    100milionsecret

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie cenny ♥