Click MeClick MeClick Me

środa, 18 września 2013

Nowy wygląd.

Od dawna nie zmieniałam nic w wyglądzie bloga, dlatego postanowiłam go nieco odświeżyć. Znudziły mi się już zimne i ponure barwy, tym razem jest ciepło i bardziej przyjaźnie. Myślę, że lepiej to wygląda w porównaniu z poprzednim nagłówkiem, kiedy blog wyglądał jak ponura nora dla elfa xD


Za wykonanie powyższego nagłówka i uporanie się z html serdecznie dziękuję Adamowi (floraGwiazda). Jest on początkującym grafikiem, dla zainteresowanych adres bloga: http://floragwiazda.blogspot.com/

Tło znalazłam w przykładowych z bloggera i dla swoich potrzeb trochę przerobiłam. 
Prezentuje się ono tak:


Co myślicie o nowym wyglądzie? Jest lepiej czy gorzej w porównaniu z tym starym?
Może powinnam coś poprawić? Czekam na wasze sugestie :)




12 komentarzy:

  1. Wygląda lepiej ale kiepsko idzie rozczytać literki :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za radę, już zmieniłam kolor na czarny, mam nadzieję, że tak jest bardziej czytelnie

      Usuń
  2. hm hm i think the old look was better than this :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. spoko ;P jeszcze nie raz go zmienię ;) na zimowy mam już nawet pomysł

      Usuń
    2. Też tak myślę ;) A i gratuluję zajęcia 1 miejsca w konkursie na Domi_miaa ;)

      Usuń
    3. dzięki ;) ja także tobie gratuluję za zdobycie wyróżnienia ;)

      Usuń
  4. Podoba mi się nowa szata graficzna, jest profesjonalnie, czysto i schludnie!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie cenny ♥