Click MeClick MeClick Me

piątek, 20 września 2013

Nagłówek dla stardolloweinformacje


Kolejne zamówienie już skończone ;3 Technika stara; włosy, ubrania - generalnie wszystko robione po staremu. Najbardziej chyba jestem zadowolona z bransoletki, którą być może niezbyt wyraźnie widać, dlatego polecam powiększenie obrazka i dokładne się jej przyjrzenie ;D Jak to przeważnie u mnie bywa dłonie wyszły beznadziejnie ;_; a już szczególnie źle wyglądają z daleka, nałożyłam na nie z miliony warstw, lecz chyba na próżno ;-; Co sądzicie o grafice? Może macie jakieś porady na "udane dłonie"? ;)

Tło takie jak podane w zamówieniu, według mnie nawet całkiem ładnie się dopasowało.

21 komentarzy:

  1. Wyszło genialnie! Jesteś coraz lepsza:) A co Ty chcesz od dłoni- wyszły super! Pełna perfekcja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat ta technika jest starsza i gorsza ;D ale dzięki

      Usuń
  2. Koffam cię *.* Chcę zostać twoją ciocią ...ciocia Kardka ^.^ Jak zawsze grafika bezbłędna ^_^

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham *-* Jesteś cudowna. JESTEŚ GENIALNA...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od tych waszych komentarzy niedługo mi się w głowie poprzewraca ;D

      Usuń
  4. amazing :) can i use it ? i will put the credits that u made it ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. ja też xD ale ta nowsza jest o wiele bardziej pracochłonna i nie zawsze mi wychodzi, ciężko mi zmienić stare przyzwyczajenia ;D

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie cenny ♥