Click MeClick MeClick Me

piątek, 20 września 2013

Wyniki loterii

Dwa tygodnie szybko zleciały i zgodnie z wcześniejszymi zapewnieniami, zamieszczam wyniki. Tak więc:

1. aldona.m modoble.blogspot.com

2. pauliska_1998 dreash.blogspot.com

3. tutaj miałam problem, ponieważ w żadnym komentarzu nie znalazłam aby ktokolwiek z was chciał tą grafikę - tak więc nic na siłę, jeśli jednak komuś by się przydała, to możecie napisać o tym w komentarzu

4. Karolinakochan bliżej-stardoll.blogspot.com

5. Andax9 polish-sd.blogspot.com

6. aga-agata kamizelke.blogspot.com

Wszystkim z Was serdecznie gratuluję! Jeżeli coś trzeba zmienić (napis,tło) lub ewentualnie poprawić to piszcie śmiało.

1.

2.

4.

5.

6.

EDIT:





(dla Asklas11)


21 komentarzy:

  1. To mi by się 3 grafika przydała na bloga Stardoll naszym drugim domem.Mogłabyś zrobić dwie wersje jedną czystą bez napisów(z twoim podpisem oczywiście)i jedną z nazwą bloga.Na pewno się przyda do jakiegoś działu lub na nagłówek:)
    asklas11

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki wielkie :D ale mógłbym mieć kilka wymagań? bo sama dollka jest fajna, ale gdybyś zmieniła twarz, wywaliła tło i usunęła napis (sam go zrobię), mogę dopłacić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok, z drobnymi poprawkami nie ma problemu ;) mógłbyś podać nick osoby, której twarz byłaby najodpowiedniejsza dla Cb? może być twoja twarz?tło (plamy) i napis, oczywiście da się usunąć, nie musisz dopłacać, loteria była darmowa ;)

      Usuń
  3. dziękuję a czy mogłabym zmienić nazwę bloga bo założyłam nowego i chciałabym tam mieć nagłówek?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję *.*
    A można by go troszkę poszerzyć? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie sądzę, żeby to było potrzebne patrzyłam na twój blog i ma szerokość 970, a grafika ma 1000

      po prostu kliknij na obrazek a potem jak się powiększy to kliknij prawym przyciskiem na "otwórz grafikę w nowej karcie" i powinno być dobrze ;)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Mogłabym prosić o jakieś tło? :)

      Usuń
    4. ok ;)

      http://1.bp.blogspot.com/-aVa-GCDO4Qo/Uj2ayzyCusI/AAAAAAAABiI/VutcQOQzVZA/s1600/t%C5%82%C3%B3_.jpg

      mam nadzieję, że będzie pasowało ;)

      Usuń
  5. szkoda że nic nie wygrałam ;_;
    ale zapraszam do konkursu na part-of-stardoll

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie cenny ♥