Click MeClick MeClick Me

środa, 23 października 2013

Cara Delevingne

Kolejne zamówienie dla floraGwiazda nareszcie skończone. Grafika ta strasznie mi się dłużyła, wiele razy ją poprawiałam, zostawiałam i powracałam do niej. Jak na taką prostą pozę, to straciłam przy niej bardzo dużo czasu. Sama nie wiem, dlaczego tak się stało ;o Włoski zrobione znowu trochę inną techniką.. co o niej sądzicie? jest lepiej czy gorzej w porównaniu do włosków z poprzedniej pracy (Lana)?
Co sądzicie o tej pracy? Czekam na wasze opinie ;D

Do wyboru dwie wersje:

Kliknij na obrazek, aby go powiększyć

Font, którego użyłam do podpisania się nie jest zwyczajny ;) ale nie chcę zdradzać więcej szczegółów, być może już całkiem niebawem poznacie jego autora/autorkę.

12 komentarzy:

  1. Rewelacyjne :o Oddaj trochę talentu. Jaką techniką robiłaś te włosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięx ;o Włosy przede wszystkim cieniowałam kolorami, warstw jest dość dużo (nie liczyłam dokładnie), zaznaczenia bardzo kanciaste i szczegółowe (takimi drobnymi długimi ząbkami) no i kontrast jest dość duży. Tylko nie wiem, czy to dobrze wygląda, jak sądzisz?

      Usuń
    2. Jeszcze się pytasz... Przecież, że rewelacyjnie :D

      Usuń
  2. jak się wyrobię z zamówieniami, to być może wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow jak zawsze świetna grafika, poprzednia była cudowna !
    Kocham lane ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko ładnie tylko ta twarz ;/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie cenny ♥