Click MeClick MeClick Me

sobota, 19 października 2013

Licytacja

Ostatnio nie mam zbyt wiele wolnego czasu, zgodnie z kolejką powinnam dokończyć Carę (następne zamówienie), która ukaże się już całkiem niedługo. Tak się złożyło, że znalazłam inną ciekawą pozę i naszła mnie chęć zrobienia jej. Dużo czasu nawet nie zajęła, niestety godzin nie liczyłam. Ot tak - wczoraj zaczęta, dzisiaj skończona. Włoski robione nową techniką, inspirowaną pracami Migo. 

Z początku praca miała być na takiego jednego bloga, ale właścicielka rozmyśliła się, gdyż nie zdążyłam się wyrobić z czasem (grafika miała być na dziś rano(!)). Jak to mówią - co nagle to po diable. Tak więc pracę bez żalu wystawiam na licytację.

Cena wywoławcza: 0sd
Minimalne przebicie: 1sd
Kup teraz: -

Można ją zakupić jako grafikę:

Albo nagłówek (do wyboru dwie różne wersje):


Ponadto na życzenie mogę zmienić napis, tło, kolorystykę i co tam jeszcze chcecie ;)

EDIT:

18 komentarzy:

  1. Migo uczy :)
    Ja w każdej pracy inną techniką robię, sama nwm czym mi lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. włoski zawsze Ci pięknie wychodzą niezależnie od techniki :) że tak pozwolę sobie trochę posłodzić ;3

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. mój blog : part-of-stardoll.blogspot.com
      jak by nikt nie przelicytował to napis : Part Of Stardoll

      Usuń
  3. Jej naprawdę genialnie. I nowy wygląd bloga też na + :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) a wygląd byłam zmuszona zmienić na szybko, bo poprzedni nagłówek przestał się wyświetlać ;-; na razie to taki tymczasowy wygląd, jak będę mieć trochę czasu to jeszcze z nim pokombinuję

      Usuń
  4. Na nagłowkach dałaś jedno -s za mało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A grafika dobra, wielbię wzór na legginsach i Lanę też.

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie cenny ♥