Click MeClick MeClick Me

poniedziałek, 16 grudnia 2013

Na Sim.

Witam z powrotem po dość długiej przerwie :3 To, że nie publikuję postów wcale nie oznacza że się obijam hahaha. Aktualnie mam 4 zaczęte prace, nie wiem ile z nich dam radę skończyć w grudniu. Niebawem pojawi się druga zapowiedź bvb, a tymczasem przedstawiam Wam pracę konkursową na Sim :) W sumie miałam nie brać udziału, ale kiedy zobaczyłam, że termin oddawania prac jest przedłużony to się zmotywowałam :P Nie chciałam zwlekać z publikacją aż do ostatniej chwili, a nuż jakaś wichura zniszczy przewody i nie będzie prądu :O Jestem ciekawa czy domyślicie się kto jest na grafice XD

 

Żeby nie było tło zrobiłam sama :P Trochę sobie pomogłam różdżką (chyba bym dostała rozstroju nerwowego robiąc te choinki zwykłym zaznaczeniem;O), rozmazałam i voila. Wygląda trochę jak z gry komputerowej, a wy jak sądzicie? Jest dobrze, czy spindzioliłam sprawę? ;p


18 komentarzy:

  1. Poza z bloga http://kolorowadusza.blogspot.com/? :D
    Ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się wydaję, że na twarzy ma zmarszczki jak stara pani.
    poprawiłabym tylko to, reszta świetna !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh, miałam na początku ich nie robić, ale ona już tak ma w realu :P to jej dodaje charakteru XD

      Usuń
  3. dla mnie to zawsze będzie gabisia9

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo! Wygrasz ten konkurs ;3 Mam jeszcze takie pytanko dotyczące włosów: cieniujesz kolorami, czy czarnym i białym? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehehe, nie sądzę ;D wszystko cieniuję kolorami ;)

      Usuń
  5. Gabi, ofcourse!
    Piękna grafika, kibicuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedynie się przyczepię... (XD) do twarzy... Cieniowanie wygląda jak maska, zmniejszyłabym krycie jasnych cieni :)

      Usuń
    2. spoko, dzięki <333 tych jasnych cieni na twarzy to i tak jest za mało, miałam na niej jeszcze dwie dodatkowe warstwy jasnego, ale źle to wyglądało więc usunęłam :P

      Usuń
  6. Pewnie, ze poznalam :o

    Praca jest urocza i cos czujemy, ze tak jak na konkurs jesienny malo osob sie zglosilo - tak na ten jest duzo fajnych prac. Troche przeraza mnie fakt, ze Gaba bedzie nas 'obserwowac' haha, ale praca jest super!

    Nastepnym razem pisz o wydluzenie, jesli masz taka potrzebe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że praca się podoba ;0 Faktycznie jest więcej ładniejszych grafik niż jesienią, rywalizacja będzie zacięta :) Okey na przyszłość będę pamiętać :)

      Usuń
  7. Ja bym nie dodawała zmarszczek ;/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie cenny ♥