Click MeClick MeClick Me

wtorek, 17 grudnia 2013

Nagłówek świąteczny dla ciekawszego.

Praca robiona jeszcze w listopadzie. Miałam przy niej wiele poprawek, ostateczną wersję możecie obejrzeć na cs. A dla tych, którym nie pasuje tło - podziękujcie waszej blogowej ekipie, którzy swoją drogą zajebiście doradzili...

Na początku zrobiłam świąteczne tło, najbardziej mi pasowało do świątecznego nastroju, ale podobno było trochę oczojebne, więc je przyciemniłam i zmieniłam barwy na zimne...

i jeszcze trochę...

Tutaj wersja z przyciemnionym tłem, która swoją drogą najbardziej przypadła do gustu zamawiającym.
Napis i doll ładnie się wyeksponowały, no ale przez to przyciemnienie już praktycznie nic w tle nie widać.. więc postanowiłam zrobić coś innego.

Znalazłam "las w grudniu", ładnie dopasował się do doll i napisu, tak więc wygraficzyłam go...

Ostateczna wersja wygląda tak..
Taka historia! 
Zdaję sobie sprawę, że na pewno nie jest to poziom Nicole i nie oczekuję wcale żebyście się zachwycali moimi nagłówkami, "o jaaaa jakie booskie *-*" itp. Graficzę, bo lubię, dostałam zamówienie to je wykonałam i dobranoc.

no i na koniec jeszcze gówno dla jarusa.. 

To by było na tyle, nie zamierzam się więcej na ten temat rozpisywać... Dziękuję wszystkim za  komentarze i konstruktywną krytykę :) poza chyba tym jedynym skrajnie chamskim przypadkiem.

29 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo słodko wyglądasz na tej fotce XD

      Usuń
    2. nie wiem co jest słodkiego w tym, że masz gównianą twarz, no ale... mów sobie co chcesz..

      Usuń
    3. Zresztą nie jestem w temacie.

      Usuń
    4. ale to chyba cios poniżej pasa.

      Usuń
  2. Nagłówek jest cudowny <3333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa jakby wyglądał nagłówek z tym 'oczojebnym' tłem, a doll i napisami ślicznie wyszła. I nie wiem za bardzo o co chodzi, bo w tym tle co teraz jest na cs nie przeszkadza mi aż tak mocno, że jest ciemne. Nie znam się na grafice, więc nie hejtuję xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak będę mieć chwilę to dodam też wersję z "oczojebnym" tłem :P dzięki za opinię

      Usuń
  4. On po prostu nie umie się do czegoś nie przyczepić. Zawsze musi komuś podjebać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jest cudnie, wszystko mi się podoba :*

      Usuń
    2. próbuje się wybić na chamstwie, słabe ;/

      Usuń
    3. Już dawno się wybiłem innym sposobem, ale to taki mały szczególik.

      Usuń
    4. mhm ciekawe czym... co i tak nie zmienia faktu, że dalej próbujesz się wybić i to w najbardziej prymitywny sposób jaki się da. Bycie wrednym dupkiem wcale nie jest "kól" - taki mały szczególik nr 2.

      Usuń
    5. Idiots, idiots everywhere. :)
      Dzieciaki siedzą przed komputerami i się popisują, nie warto się przejmować.

      Usuń
  5. Nie przejmuj się hejtami. MI może i pierwsza wersja z innym tłem przypadła bardziej, ale to nie zmienia faktu że nagłówek jest cudowny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poza tym, kto Ci powiedział żebyś zmieniła tło? XD

      Usuń
    2. spoko, nie przejmuję się :P po prostu jak ktoś mnie wkvrwi to nie zamierzam tego ignorować i tyle.

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nagłówek jest cudny! Wiadomo oczywiście, że tło jest ważne,
    ale najważniejsza jest postać i jej wykonanie. Ty zrobiłaś ją
    świetnie, jest dopracowana, wykończona, staranna. Robisz
    piękniusieńkie nagłówi, a ja niestety wciąż ubolewam, że nie
    zaglądałam na Twojego bloga i nie wylicytowałam
    świątecznego nagłówka z bodajże 2 postów w dół.
    A takimi różnymi wrednymi hejtami, że np. praca wygląda jak
    gówno (bo gównem można by było nazwać pracę tej osoby) się
    nie przejmuj. Chcą się po prostu dowartościować poprzez
    pokazanie jacy to oni nie są fajni. Myślą, że za takie
    zachowanie zdobędą uznanie, odznaczanie się jako
    'fejmy' (którymi nigdy nie byli i nie będę, a wydaje im się
    niestety, że są i byli), a nie zdają sobie nawet sprawy z
    tego, co sądzą o nich ludzie, bo tak naprawdę prawie każdy
    nimi gardzi i się z nich wyśmiewa (np. ja).

    OdpowiedzUsuń
  8. Doll jest przecudowna, a tak w ogóle to masz jakiś sprawdzony sposób na włosy i palce u rąk?

    Szu_szu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm za każdym razem włosy robię trochę inaczej, ale zawsze kanciastymi ząbkowanymi zaznaczeniami i cieniuję kolorami. Z rękami też różnie bywa, przeważnie palce oddzielam zdecydowanym cieniem a potem dookoła nich daję ciemniejsze, a z wierzchu jaśniejsze warstwy, ale ogólnie dłonie raczej mi słabo wychodzą. Nie wiem, czy Ci to w czymś pomoże xd :P

      Usuń
  9. Wersja z "oczojebnym" tłem była by bardziej pasująca do dziewczyny na nagłówku, która rażąco przypomina mi Carly Rae Jepsen. Ostateczne tło kojarzy mi się z jakimś lasem z horroru czy czymś tego typu. Grafika jak zawsze cudowna. *,*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie cenny ♥