Click MeClick MeClick Me

poniedziałek, 10 lutego 2014

Szkicyk^^ na konkurs

Przeglądając stardollowe blogi natknęłam się na konkurs rysunkowy "Moja Walentynka" zorganizowany przez CS i SWW. Zmotywowało mnie to trochę, żeby wziąć kartkę papieru i coś naskrobać. 

Ołówek jak zwykle był za twardy, za każdym razem ręce mi przez to opadają^^ Niby kupiłam węgiel, ale strasznie się kruszy i brudzi, a wtedy ciężko o precyzję.. tak więc jest ołówek i za mało kontrastu. Rysy twarzy wyjątkowo się udały (nie powiem czyje XD), włosy chyba najbardziej mi się nie podobają. Do tego dorzućmy 'komórkową jakość' (pomimo latarki+lampy błyskowej+żyrandola z 4 żarówkami jest za ciemno) i tak oto wygląda praca konkursowa:



Co sądzicie? 

4 komentarze:

  1. Cieniowanie szyi, ucho i włoski bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Skupiłam się na dolnej części rysunku (najbardziej udana zresztą) a reszta dotarła więc z opóźnieniem. Twarz jest świetna, ale włosy Ci się nie udały :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za opinię :) włosy też mi się nie podobają, nie umiem ich rysować ;c

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie cenny ♥