Click MeClick MeClick Me

sobota, 8 lutego 2014

To już rok! -> nowy wygląd, loteria

Witajcie ;D 
aż trudno mi uwierzyć, że już rok minął odkąd zajmuję się 'stardollową' grafiką. Dokładnie 6 lutego 2013r. pojawił się pierwszy post. Nie wiedziałam, że ta przygoda będzie trwała tak długo. Dziękuję Wam z całego serca za komentarze, za wsparcie, za to że w ciągu roku blog zdobył 99(!) obserwatorów, 22 263 wyświetleń oraz 758 komentarzy.

Jak wcześniej obiecałam (mimo małych problemów z bloggerem) nastąpiła zmiana wyglądu, być może później jeszcze trochę pozmieniam ;) Mam nadzieję, że rozpoznajecie twarz doll z zapowiedzi.
Klimacik wyszedł lekko walentynkowy, także nawet na czasie P:

Co sądzicie o grafice? 

Pora na loterię. 
Tym razem udało mi się wykminić dwie prace. Uprzedzam, że jedna z nich to niezapłacona(!) wygrana licytacja, a osoba która nie zapłaciła nie ma prawa korzystać z nagłówka i już od dawna znajduje się na czarnej liście ;) Druga praca trochę bardziej w letnim, luzackim klimacie.

1.

2.

Aby wziąć udział w loterii należy:
- być obserwatorem
- zgłosić się w komentarzu pod tym postem
- podać nick oraz nazwę bloga, na którym ma widnieć nagłówek
- podać nr nagłówka, który chciałoby się wygrać

Loteria jest całkowicie darmowa, na zgłoszenia macie tydzień. Wyniki ukażą się 16 lutego.
XoXo

20 komentarzy:

  1. Zgłaszam się
    Numerek 1
    Blog: http://lookbook-mss.blogspot.com/

    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny wygląd. Cieszę się, że to już rok. Pamiętam pierwszą wizytę na twoim blogu :) Powklejane doll na tło milionarie manso, a potem ta grafika na pierwszy etap u Migo ;) Sto lat sto lat ;)

    Zgłoszę do loterii a co ;)
    Chciałbym nagłówek pierwszy ;)
    Nazwa bloga: Kącik Kardeczki

    OdpowiedzUsuń
  3. O wow, urzekła mnie ta grafika (szczególnie włosy <3)
    Co do loterii, zgłaszam się i chciałabym nr. 1, ale w sumie to obojętnie :)

    HannahDanceDiva

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie, blog: grafikamill.blogspot.com

      Usuń
  4. Świetny wygląd ! ;)
    Zgłaszam się
    chciałabym numerek 1 *-*
    nazwa bloga : Part Of Stardoll

    kami151

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przyjemny dla oka wygląd!
    Wręcz błagam o numerek 1 ( Lana♥)
    Nazwa bloga: votre-source-pour-le-style.blogpsot.com

    walentynkaxx

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się nowy wygląd. Uważam, że taka technika do Ciebie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, nowy wygląd jest cudowny ♥
    Zgłaszam się, chciałabym grafikę nr 2, choć obie są cudowne!
    Blog: boomsd.blogspot.com

    Love-is.Love

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Boże, jakie Ty robisz śliczne te nagłówki ! ❀♥❀

    (nie biorę udziału w loterii, bo nie mam swojego bloga)

    Zuzka__07

    OdpowiedzUsuń
  10. Number 1
    fashion-glash.blogspot.com
    Jysaaaa

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie piękne grafiki *.*
    Nr 1 chciałabym
    encyklopedia-stardoll.blogspot.com
    ada9000love

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie graficzysz :)
    Zgłaszam się, chciałabym grafikę nr 2
    http://lucky-sd.blogspot.com/
    Sensationn.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nowy nagłówek zapiera dech w piersiach!Inne grafiki też są świetne:)
    Zgłaszam się chciałabym grafikę numer 1 (jest cudowna)
    http://waszstardoll.blogspot.com/
    loloSrebro

    OdpowiedzUsuń
  15. nr 1
    malutkie-stardoll.blogspot.com
    paulunia091

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie graficzysz! Powodzenia w dalszej działalności :)
    Nagłówek mi obojętny ;) Oba są cudowne

    zakolorowani.blogspot.com

    Alinnka.

    OdpowiedzUsuń
  17. idealnie włosy wyszły :D chciałam bym mieć takie w realu a mam takie wieśniackie hahah xd Twarz też ładnie ładnie tylko nwm ale bym troszkę oczy powiększyła ale odrobinkę xD

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie cenny ♥