Click MeClick MeClick Me

środa, 26 marca 2014

Książki widziane oczami Patiopei

Dzisiaj postanowiłam się sprężyć i dokończyć zamówienie dla Patiopei - udało się! Jeśli ktoś ma ochotę poczytać jej recenzje książek to zapraszam TUTAJ 

Praca zajęła mi trochę czasu, zwłaszcza, że w trakcie jej wykonywania zaszło wiele zmian.
Warto wspomnieć, że na nagłówku widnieje wygraficzona autorka bloga. Nie hejćcie za bardzo postaci po prawej stronie XD praktycznie sama musiałam ją narysować i wymyślać cienie, ciężko było znaleźć pozę która by pasowała;/ Myślę, że całokształt prezentuje się całkiem przyzwoicie i przede wszystkim pasuje do tematyki bloga.
Oczywiście na białym tle lepiej to wygląda ;PP

Co myślicie o tej grafice?

3 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba, ogólnie podoba mi się twoja technika, lepsza niż moja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie są wyśmienite, na prawdę. Zwłaszcza cienie na kolanach, widać, że się przy nich napracowałaś. Podziwiam za wytrwałość w tle, to ustawianie bywa męczące i to mocno, wiem co mówie. Jedyne co mi się w sumie nie podoba to tylko włosy i sweter chłopaka. Ta dolna część swetra wygląda na cieniowaną już od niechcenia, a włosy mają troche za jasne pasma. Ogólnie jest ok.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie cenny ♥