Click MeClick MeClick Me

wtorek, 25 marca 2014

'Mała' zmiana wyglądu.

Nie wiem co mnie ostatnio naszło, nie ogarniam świata/ludzi/lol, mam nawał obowiązków i jak zwykle nie wyrabiam się z kolejką, ale znalazłam fajną gimbusową mordkę i postanowiłam ją wygraficzyć (nie, to nie ja w realu) :P Oczywiście mordka poszła gładko, włosy wymuszone, co do bluzki - demony zniechęcenia i rozproszenia tak mną zawładnęły, że w ogóle nie chciało mi się jej cieniować ;P D:

Na dodatek się złożyło, że poprzedni wygląd straaasznie mi się przejadł, w ogóle nie pasował, ani niebieskie tło, które raczej ciężko skojarzyć z nadchodzącą wiosną (tak wiem, że obecny wygląd bardzo nawiązuje do wiosny XD), ani matrona, która na nim była. 

Zmierzając do końca tych wypocin - gimbuska trafiła na nagłówek, a wygląd został zmieniony;) Mam nadzieję, że na lepsze. Mi się teraz bardziej podoba, a Wy jak uważacie?


4 komentarze:

  1. Mi akurat poprzedni wygląd o wieeeeele bardziej pasował i przypadał do gustu. Myślę, że tamta 'matrona' była o niebo lepsza zarówno pod względem rysunkowym jak i kolorystycznym, bo obecnie wszystko mnie za bardzo przytłacza tutaj. To oczywiście moja opinia ale mam nadzieję, że jak najszybciej najdzie cię na kolejną zmianę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gusta są różne;) Tamta 'matrona' miała zeza i w ogóle dziwaczną twarz :D faktycznie więcej się przy niej napracowałam w porównaniu z obecną pracą, ale i tak teraz bardziej mi się podoba. Mam już w planach pomysł na wiosenno-letni wygląd, ale nie wiem kiedy będę mieć czas żeby go zrealizować :D

      Usuń
  2. Co to za gimbusiara? Coś ją kojarzę z ryja, ale nie za bardzo wiem skąd i wgl. ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, też tak pomyślałam jak pierwszy raz zobaczyłam zdjęcie, dlatego mnie to tak ujęło :D Pełno takich gimbusiar na fejsach, kwejkach, w sąsiedztwach itp. Sama mam ze 3 znajome, które tak wyglądają XD

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie cenny ♥