Click MeClick MeClick Me

sobota, 3 maja 2014

Sielsko i wiosennie

 Tym razem zamówienie dla bloga spectrum-of-stardoll. Pracę robiło mi się przyjemnie i bez pośpiechu. Generalnie nie jestem zwolenniczką urody Lany ale myślę, że twarzyczka wyszła dość przyzwoicie. Najwięcej strachu najadłam się przy robieniu dłoni. Zawsze to był jakiś mój słabszy punkt. Tło do nagłówka wykonałam samodzielnie, także tego ekhem :P Myślę, że całokształt prezentuje się sielsko i wiosennie.



No i na koniec nutka, która myślę, że bardzo pasuje do tego nagłówka ;)

Co sądzicie o grafice?

10 komentarzy:

  1. Takie fajne tło, że aż chyba skopiuje hahahahahah. Żart oczywiście. Bardzo fajna grafika. Lekka i bardzo świeża!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha, pamiętaj, że od dzisiaj niebieskie niebo i zielona trawa to moje znaki rozpoznawcze, także nie kopiuj^^ XD Dzięki za opinięę ;)

      Usuń
    2. Zmuszasz mnie do czerwonego nieba i niebieskiej trawy!

      Usuń
    3. Bez paniki, są też inne kolory XD

      Usuń
  2. Boski, boski, boski. *_* Uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się cieszę, najważniejsze, że zamawiającemu się podoba :D

      Usuń
  3. Lana wyszła bosko <3 a całokształt świetnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta trawa ... *_* taka realistyczna. Całość bez zarzutów

    OdpowiedzUsuń
  5. Lana prezentuje się znakomicie. Wręcz perfekcyjnie oddałaś jej dość nietypową urodę. Tło naprawdę cudne. Sama rysowałaś wszystkie kosmyki trawy czy to specjslny pędzel z ps'a? Ogólnie to wszystko jak zawsze cudne.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie cenny ♥