Click MeClick MeClick Me

czwartek, 15 maja 2014

Dla Koralina2346

Grafikę robiłam w ciągu kilku ostatnich dni, po 1-2 elementy na dzień, bez jakiegoś większego pośpiechu.. Niedługo mam egzaminy i muszę się uczyć, dlatego chyba więcej czasu spędzam przy grafikach hiehieh. Najwięcej napracowałam się nad haftem(?) na sukience. Reszta jakoś poszła. Tło jest białe zgodnie z zamówieniem. Włosy były poprawiane, kamizelka "wtapia się" w tło i myślę, że dzięki temu ciekawiej to wygląda, a Wy jak uważacie? Co myślicie o tej pracy?

Całość i to jak grafika prezentuje się na blogu możecie obejrzeć TUTAJ

Na koniec moja ulubiona piosenka z filmu Divergent "Niezgodna" - oglądaliście?

4 komentarze:

  1. Dlaczego doll wisi w powietrzu? :) Haft to majstersztyk, bardzo podobają mi się także buty i lewa dłoń, ale uważam, że cienie włosów i ciała są nieco zbyt kanciaste. Coś mi się nie zgadza z oczami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szefowo, dobra robota! XD Cudowne butki - idealne cieniowanie, wg. mnie ani przesadne, ani za ubogie, po prostu super! O wzorze na sukience nie ma co mówić, bo były by tylko same ochy i achy, wgl chciało Ci się te dziurki i inne robić? ;D Nogi także fajne, lecz wydaje mi się że miejscami mają o 1 - 2 cienie za mało ( stopa, lewa noga ;) ) Cieniowanie sukienki i kurtki także niczego sobie ;* Robienie wszystkiego po trochu dobrze Ci służy ;D

    Pozdrawiam, Amelia*_*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna! Jeszcze raz bardzo dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wykonalaś haft. Naprawdę grafika godna podziwu. Podoba mi się twoje cieniowanie nóg i butów. Torebeczka mnie nie powaliła, ale ogólnie wszystko robi ogromne wrażenie. Włosy również są bardzo ładne, zwłaszcza kolor. Cudnie go dobrałaś.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie cenny ♥